EDS - Tekstil ve Konfeksiyon ERP Çözümü

ÜRÜN SORUMLUSUYLA
İLETİŞİME GEÇİN

Tuncer Can

+90 0 232 765 90 50

EDS - Tekstil ve Konfeksiyon ERP Çözümü

Eksiksiz bir yazılım çözümü arıyorsanız, doğru yerdesiniz!

Enfotek, ihracat veya iç piyasaya üretimi yapan her boyuttaki işletme için uygun yazılım çözümleri üretmektedir.

 

Enfotek EDS, İşletmenizde ihtiyaç duyduğunuz kontrolü size sunuyor. Enfotek EDS, size başarılı olacağınız en uygun iş modelini keşfetmenize yardımcı olur. Enfotek EDS, yıllarca denenerek başarısı kanıtlanmış organizasyon, planlama ve takip metodlarını işletmenize getirir.

Enfotek EDS ile maliyetlerinizi düşürün verimliliğinizi arttırın, daha bilinçli ve kontrollü çalışın.

 

Üst Düzey Koordinasyon ve Yönetim

Şirket yönetimi, bir vücudun beyni gibi, en karmaşık ve zorlu işlemlerin üstesinden gelmek zorundadır. Strateji belirlemeli, organizasyonu kurmalı ve işlerin yolunda gidip gitmediğini anlık olarak takip etmelidir.

Enfotek EDS , yönetime bu zorlu ortamda güçlü bir yardımcıdır. Şirkette oluşan detaylı bilgileri, zengin rapor seçenekleri ile istenilen şekilde sunar.

Enfotek EDS , yapısı gereği iş süreçlerini standardizasyonunu sağlar, organizasyondaki iş dağılımını dengeler.

Enfotek EDS , yönetimin her kademesinde doğru ve güvenilir bilgiye ulaşımı sağlar. Onay mekanizmaları ve otomatik uyarı sistemleri sayesinde şirketinizin dijital sinir ağı haline gelir.

 

Ürün ve Sipariş Yönetimi

Bir şirketin varlığını sürdürebilmesi müşteri ilişkilerini başarı ile yönetmesine bağlıdır. Müşteriye hızlı ve doğru hizmeti kabul edilebilir maliyetlerde sunmanın yanında, uzmanlığını ve iş yönetim becerisini de ispatlaması gerekmektedir. Bu da ancak güçlü bir sipariş yönetimi ile mümkündür.

Enfotek EDS , sipariş yönetimini tamamen elektronik veri ortamına taşıyarak, müşteri temsilcilerinin siparişler üzerinde koleksiyon ve numune detayları, teknik talimatlar, ürün materyal listelerinin tam kontrolunu sağlar. Gecikme ve eksik bilgilenmeden kaynaklanan sorunları önlenir

 

Özellikler

Çoklu Müşteri -Model İlişkisi: Enfotek EDS, kolleksiyon çalışmaları için serbest model oluşturma ve teknik bilgilerin model bazında kaydına izin verir.

Hızlı Ön Maliyet: Enfotek EDS, model bazında fiyat oluşturmayı destekler, hammadde, aksesuar, işçilik ve diğer giderler ile karlılık ve diğer gerekli parametreler hesaplanarak hızlı teklif fiyat oluşturulur. Detaylı Sipariş Dosyası: Enfotek EDS , model ile siparişi, varyant beden bazında fiyat ve varyant/ülke/mağza bazında adet bilgilerini ilişkili tutar.

Sipariş Adet Revizyon Takibi:
Adet değişikliği durumunda bağlı ihtiyaç ve satınalma kayıtları otomatik revize edilir. Adet tarihçesi geriye dönük takip edilebilir.

Resimli Teknik Talimat ve Ölçü Tablosu: Enfotek EDS , model bazında istenilen model resimlerini veritabanına alarak, teknik talimat ve ölçü tablosu oluşturmayı destekler. Resim üzerine grafik araçları ile çizim yapılabilir. Alternatif özelliği ile aynı model için talimatların revizyonlarının kaydedilmesini sağlar. Numune Takip: Enfotek EDS , numune modülü ile pazarlama ve numune departmanı arasında numune emri oluşturma, numune üretimi planlama ve, müşteri onay takibini mümkün kılar.

ÜretimTakip: Enfotek EDS , üretim takip verilerini anlık olarak sipariş dosyaları üzerinde günceller. Pazarlama bölümü istediği an, üretim verilerine ulaşabilir.

 

 

Süreç Yönetimi

Bir şirketin planlama faaliyetleri, kaynakların en iyi şekilde kullanılmasını sağlayarak üretim maliyetini düşürür, sevkiyat gecikmelerini önler.

Özellikler

Otomatik Ön Planlama: Enfotek EDS , sipariş girişi ile sipariş süreç planını oluşturur, yetkilendirme yapar. Üretim Planlama: Enfotek EDS ile Üretim planlama süreç planlama ile entegre şekilde yapılır.

Koşullu Yönetim Uyarısı: Enfotek EDS yönetimin belirlediği kriterler aşıldığında otomatik uyarı gönderir.

 

 

Malzeme Planlama, Satınalma , Depo Yönetimi

Hammadde ihtiyaç planlama, tedarik ve depolama işlemleri, üretim maliyetinin en pahallı kısmını oluşturur. Bu süreçte oluşabilecek hatalar, ciddi maddi kayıplara ve üretim aksamalarına neden olabilmektedir.

Enfotek EDS , iş süreçleriniz dikkate alınarak tasarlanmış maliyet tahmin modülleri ile hızlı ve hatasız fiyat hesaplama olanağı verir. Enfotek EDS, şirketin ürün tarzına göre oluşturduğu stok kod yapısı sayesinde ihtiyaç planlama, tedarik ve depolama işlemlerini sistemleştirir.

Enfotek EDS, tekstil tedarik süreci ile ilgili yılların getirdiği tecrübe birikimi ile otomasyona dayalı güçlü araçlar sunmakta, kullanıcılara büyük rahatlık getirmektedir.
 

 

Maliyet Kontrol

Küçük veya büyük bütün şirketlerin ortak sorunu maliyetlerin doğru tahmini ve takip edilebilmesidir. Giderek artan ürün çeşitliliği ve karmaşıklaşan üretim prosesleri ile maliyet kontrol kalemlerinin sayısı binlere ulaşmaktadır.

Enfotek EDS , iş süreçleriniz dikkate alınarak tasarlanmış maliyet tahmin modülleri ile hızlı ve hatasız fiyat hesaplama olanağı verir.

Her gün yüzlerce işlem, bağımsız birimler tarafından gerçekleştirilmekte, bütçe-plan, muhasebe bölümleri ihtiyaçları olan bilgiye Enfotek EDS ile ulaşmaktadırlar. Enfotek EDS , geliştirilmiş veri altyapısı sayesinde bütün iş uygulamalarını fiyat, kur, tutar bilgileri ile ilişkilendirir. İşletme içindeki her işlemin maliyet kontrolu yapılabilir.

Özellikler

Ön Maliyetlendirme: Enfotek EDS , sınıflandırılmış ve veri bankaları ile desteklenmiş hızlı ön maliyetlendirme olanağı verir. Etüt veritabanı ile entegre çalışır, işçiliği otomatik hesaplar.

Satınalma Fiyat Kontrol: Enfotek EDS , satınalma fiyatları için hem önceki satınalma işlemlerinden, hem de entegre fiyat listelerinden fiyat getirir. Yönetim çok kademeli fiyat onaylayabilir. İrsaliye - Fatura Eşleme: Enfotek EDS , satınalmaların anlaşma fiyatı-fatura fiyatı, sipariş miktarı - irsaliye miktarı eşlemelerini hızlı ve doğru yapılmasını sağlar. Anlık Stok Maliyetlendirme: Enfotek EDS , fifo, lifo, dövize endeksli veya ortalama fiyat hesap metodlarından herhangi biri ile otomatik olarak depoda ki hammadde maliyetlerini çıkarır.

Üretimde Maliyet Kontrol: Enfotek EDS , üretim metodlarının standardizasyonu ve atıl zamanları azaltan yöntemler sayesinde işçilik maliyetlerini azalmasına katkıda bulunur. Tedarikçi Değerlendirme: Enfotek EDS , tedarikçi değerlendirme modülleri sayesinde, dönemsel tedarikçi maliyet değerlemesi olanağı verir. Gerçek Sipariş Maliyeti: Enfotek EDS , ön maliyet ile karşılaştırmalı gerçekleşen sipariş maliyet tablolarını otomatik olarak oluşturur.

 

 

Üretim Yönetimi

Kaliteli, düşük maliyetli ve zamanında üretim her üretici şirketin ana hedefidir. Bu üretim şartlarının sağlanması, üretim birimlerinin sürekli eğitimi, kontrolu ve proaktif olarak geliştirmesi ile mümkündür. Böyle bir gelişim için de üretim birimleri ile sorunsuz entegre olmuş bilgi sistemlerine ihtiyaç duyulur.

Enfotek EDS, üretim birimlerinin detaylı planlanması ve takibi için özelleştirilmiş araçlar içerir. Manuel, barkod veya donanım yolu ile veri toplamayı destekler. Sadece Enfotek EDS 'de bulunan gelişmiş etüt veritabanı sayesinde üretim standartizasyonunun en üst seviyede gerçekleşmesini sağlar. Hat dengeleme ve verim takibi için gerekli modülleri ile üretimin ideal gelişimini mümkün kılar.

Özellikler

Etüt Tahminleme: Enfotek EDS , hiyerarşik zaman etüt veritabanı sayesinde, operasyonları ürün özellikleri ile ilişkili ve parametrik olarak kaydeder. Gelişmiş Üretim Çizelgeleme: Enfotek EDS , içerdiği gelişmiş süreç yönetim araçları ile MRP süreci ile entegre üretim çizelgelemesini destekler. Kesimhane Yönetimi: Ürün ağacı ile entegre Sipariş ayırımı ve Kumaş tahsisinde Kesim emri ve Pastal planı hazırlama imkanı.

Barkodlu Üretim Adet Takibi: Enfotek EDS, barkod destekli üretim takip sistemi ile beraber gelmektedir. Hem manuel hem de barkod verisini taşıyan demet kartı ve işçi kartı gibi uygulama know-how'ı uzmanlar tarafından önerilmektedir.

Barkodlu Üretim Verim Takibi: Enfotek EDS , operasyon barkod etiketleri basımı ve işçi bazında barkod girişi ile bant ve işçi verimlilik takibini desteklemektedir. Kalite Kontrol: Enfotek EDS , barkod ile entegre ve manuel kalite kontrol verilerinin girişi ve raporlamasını destekler.

 

İşler Yönetimi

Tüm modüllerde oluşturulan bilgilerin, resmi olarak kayıtlara güçlü bir entegrasyon ile alındığı modüllerdir. Kasa, Cari, Banka, Stok, Fatura, Çek-Senet, Duran Varlıklar ve Maliyet Muhasebesi Modüllerinden oluşmaktadır.

Tam entegrasyon fonksiyonlarının getirdiği merkezi kontrol ile Mali İşler Yönetimi tüm modülleri takip ve denetleyen bir özellik içermektedir. Masraf yerleri muhasebesi mantığı ile muhasebe hesap planında disiplin gelmiş gereksiz hesapların açılması ortadan kaldırılmıştır.

Özellikler

Kasa: İstenilen her para biriminden Kasa açabilme ve hem aynı şube veya merkezden birbirlerine para aktarabilme. Stok: Ana stokda detayları ile takip edilirken gruplu stok takibi imkanı. Fatura: Entegrasyondan irsaliye aktarabilme ve bunları faturaya bağlama ve muhasebeleştirebilme özelliği. KDV ve diğer vergilerin parametreler yolu ile uygulamaya alınması.

Cari: Tüm para birimlerinden tek bir cariyi takip edebilme, ödeme ve tahsilatları ilgili borç ve alacak belgeleri ile denkleştirebilme özelliği getirilmiştir. Cari: ödeme ve tahsilat listeleri yolu ile çek ve banka ödemelerinde otomasyon.. Çek-Senet: Çek ve senetlerin alınması, verilmesi ve her türlü hareketleri izlenebilmekte ve kapanış dönemlerinde kur değerlendirilmeleri yapılmakta ve muhasebe kayıtlarına alınabilmektedir.

Muhasebe: Mali İşler Yönetiminin ana omurgasını oluşturmakta olup, buradan tüm modüllerin hangi prensipler doğrultusunda çalışması gerektiğine karar verilebilmekte, her türlü rapor kullanıcının isteğine göre yapılandırılabilmektedir.

Maliye Muhasebesi: Şirketinizin muhasebe kayıtlarını istenilen kriterler ve detaya göre hesaplamanıza olanak sağlamaktadır.

Duran Varlıklar: Şirketinizin tüm duran varlıklarını yasal kapsamda izlenebilmesi. Tam Entegrasyon.

 

 

İnsan Kaynakları Yönetimi

Şirketinizin tüm personel kayıt ve hareketlerini dinamik bir biçimde konsalidasyon özelliği ile takip edebilmenin yanı sıra ekstra uygulama kullanmadan raporlayabileceksiniz.

Son yasal uygulamaları içermekle beraber, ayrıca çoklu para birimi desteği ve şirketinizin organizasyon şeması şeklinde personellerinizi ilgili bölümlerin altında toplayabilecek ve sürükle-bırak şeklindeki dinamik kolonlar ile istenilen şekilde raporlarını alabileceksiniz.
 
Muhasebe ile arasındaki bağı ile personele yapılan ödemeler için muhasebe otomasyonu geliştirilmiştir.

 
 Sıradışı Ekran Özellikleri

 

  • Tüm aşamalarda resim ile ilişkilendirme ve listeleme.
  • Excel tarzı süzme, sıralama ve raporlama
  • Pivot tarzı tablolama
  • Kaplama ile tercihe göre renklendirme, etkileyici ve ergonomik kullanım

 

Sıradışı İş Akış Özellikleri

  • Güçlü sipariş adet, birim miktar revizyon ve otomatik hesaplama.
  • Ön Maliyetten itibaren Kartela Kod ilişkilendirme, maliyet takibi
  • Modüllerde kişiye göre rapor özelleştirmeleri
  • Sipariş detay ihtiyaç kayıt ilişkisel takibi
  • Sipariş detay üretim planlama imkanı
  • İhracat yükleme raporlarına kadar tam entegrasyon

 


 

Randevu Talep Formu
Firma :
Sektörünüz :
Çalışan Sayısı :
Ad Soyad :
E-Posta :
Telefon :
Uygun Tarih Aralığı :

Adres :
İlgilendiğiniz ürün :
Mesajınız :
Güvenlik Kodu :
Güvenlik Kodunu Giriniz :