4 Kasım 2024 Pazartesi

ENFOTEK EDS'DE YENİ ÖZELLİK: E- FATURA GELEN SEKMESİ

Enfotek ERP, PLM ve PDM Yazılım Çözümleri sürekli gelişen yapısıyla kullanıcılarına daha kolay ve kullanıcı dostu bir ERP sistemi deneyimi yaşatıyor. Son olarak Enfotek’in Tekstil ve Konfeksiyon ERP, PLM, PDM Çözümü olan EDS’ye E-Fatura Gelen Sekmesi Özelliği eklendi.

Birçok özelliği bünyesinde barındıran E-Fatura Gelen Sekmesi Özelliğindeki başlıca yenilikler şunlar:

  •     Cari kartlar üzerinde carilere cari grubu tanımlanabilir.
  •     Gruplara göre E-Fatura Gelen Kutusunda kişi veya grup bazlı yetkilendirme yapılabilir. Gelen faturaların görüntülenmesi sağlanır.
  •     Yönetici onayı ve departman onayları gibi filtrelemeler ile şirket içi kontroller kolayca sağlanabilir.  
  •     İlgili departmanlar faturaları görüntüleyip, çıktılarını alabilirler.

 

Enfotek EDS E-Fatura Gelen Sekmesi Özelliği ile birlikte evrak dağıtımı yükünden kurtulan departmanlar, faturaları görüntüleyip çıktılarını kolayca alabilir.


E- FATURA NEDİR?

Ülkemizde 2010 tarihinde hayata geçirilen E-Fatura, veri format ve standardı Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) tarafından belirlenen, VUK gereği bir faturada yer alması gereken bilgilerin içerisinde yer aldığı, satıcı ve alıcı arasındaki iletiminin merkezi bir platform (GİB) üzerinden gerçekleştirildiği elektronik bir belgedir. E-fatura yeni bir belge türü olmayıp, kâğıt fatura ile aynı hukuki niteliklere sahiptir. Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından yönetilen e-fatura uygulamasında amaç tek format ve standarda göre satıcı ve alıcı arasında güvenli, zaman ve maliyet tasarrufu sağlayan bir sistem oluşturmaktır.